„Wynajem długoterminowy samochodu osobowego od 01.01.2023 do 31.12.2024”

272.19.2022 Ostrów Mazowiecka, dn. 25.10.2022r.
Zaproszenie do składania ofert Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia oferty w sprawie wykonania:
„Wynajem długoterminowy samochodu osobowego od 01.01.2023 do 31.12.2024”
I. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem długoterminowy samochodu osobowego
  2. Wymagania:
    a) auto o napędzie hybrydowym
    b) auto osobowe z nadwoziem typu kombi
    c) rok produkcji auta: 2022, 2021 lub 2020
    d) okres najmu: 24 miesiące
    e) limit kilometrów: 24000 rocznie
    f) oferta bez opłaty wstępnej
    g) ubezpieczenie OC i AC w cenie oferty
    h) serwis w cenie oferty
    i) auto do odbioru najpóźniej 2 stycznia 2023r.
    j) miejsce odbioru nie dalej niż 100km od siedziby Zamawiającego lub zostanie dostarczone do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę.
  3. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie raz w miesiącu.
  4. Płatność będzie dokonywana przelewem na konto Wykonawcy, w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury/ rachunku/ noty księgowej wystawionych poprawnie pod względem formalnym i rachunkowym. Prawidłowo wystawiona faktura/ rachunek/ nota musi zawierać następujące dane Zamawiającego:
    Nabywca:
    Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3 Maja 66
    07-300 Ostrów Mazowiecka
    NIP: 759- 162-50-88
    Odbiorca:
    Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Warchalskiego 3
    07-300 Ostrów Mazowiecka
    II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
    1) posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia.
    Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku konieczne jest przedstawienie złożenie oświadczenia zgodnego z załącznikiem nr 2 do niniejszego zaproszenia do składania ofert
    2) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku niezbędne jest przedstawienie oświadczenia, zgodnego z treścią załącznika nr 2 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
    Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie, z tym, że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.
    III. Opis sposobu przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania oferty:
  5. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
  6. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnym, w jednym egzemplarzu, podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy;
  7. Oferta powinna zawierać cenę brutto za wykonanie całego zamówienia wyrażoną w PLN oraz cenę za 1 miesiąc. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
  8. Oferty można przesyłać na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Warchalskiego 3, 07-300 Ostrów Mazowiecka (z dopiskiem „Samochód”) w terminie do 02.11.2022 r. do godz. 16.00. Ofertę można dostarczyć również za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@mopsostrowmaz.pl lub osobiście.
    IV. Dokumenty, które będą wymagane przez zamawiającego, od Oferenta:
  9. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w pkt II.
  10. Formularz ofertowy
    V. Kryteria oceny ofert
  11. Kryteria oceny ofert:
    1) najniższa cena – 100%.
    Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
    Pani: Agnieszka Gwardiak, adres e-mail: a.gwardiak@mopsostrowmaz.pl
    Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
    Agnieszka Gwardiak
    Dyrektor MOPS

    Dodaj komentarz